a piece of crap

Saturday, July 30, 2011

bad boy.mad boy

cukup larh selama niyh aku pikir pasal kau.now,yeah,yeah,i realize.you're not you anymore.you not that 'i love the way you are' boy.
you such a son of bitch larh now.
okeyh okeyh,aku mengaku,buat penat je aku suke kau ni.memang  padah tak dgar friends cakap.kalau lah aku dgar kawan aku ckp,'weyh,x yah kot ngan die.susah kau nanti.'
okeyh,memang masin gigi mulut kau
.aku dah sedar,sedar teramat amat,kau memang jerk.   

No comments:

Post a Comment